Gönderen: Burak | 18/08/2009

Selim Gülgören – Dert


Selim Gülgören – Dert

Dinlemek ve Şarkı Sözünü Görmek İçin

“devamı”na Tıklayınız.

Çal çal oyna diyor gözlerimin önünde
Kivir kivir dilin kemigi yok iste
Pesimde öyle büyük bir büyü var
Ask ask onun esaretinde..

Bir feryat dilimin ucunda,
Kivira kivira haykiramaz oldum,
Esir kalp tutkusu içinde,
Bana bir haller oldu 
Fena görüyorum bende,
Ona müebbet bu yürek 
Sonunda,ugrunda kalbimde mühürlenecek,

bugün kendimi saldim ben,
benligimi verdim sana,
yeterki senin elinden,
gelsin dert dert...

çal çal oyna diyor gözlerimin önünde,
kivir kivir dil kemigi yok iste,
içimde öyle büyük bir büyü var,
ask ask onun esaretinde

Responses

  1. Güzel söylemiş. Bu çocukta bir ışık görüyorum🙂

  2. bayılıyom selime yaaaaaaaaa

  3. çok yakışıklı ya bayılcam seside çok güzel😀

  4. süper ya aşkım benim ya süper sölüyor

  5. SüPeRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR sEnİ çOk SeViYoRuMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  6. süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüper


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

