Gönderen: Burak | 06/05/2009

Ozan – Canıma Yetti


Ozan – Canıma Yetti

Dinlemek ve Şarkı Sözünü Görmek İçin

“devamı”na Tıklayınız.

Olmadı denedim olmadı
Bitmedi isteğin gözün hiç doymadı
Sonunda kalmadı bende aşk bitti
Kaprisin sitemin hasretin kiralık sözlerin
Yalancı şevkatin bana hic uymadı canıma yetti
Yüreğim savaş sonrası ağır yaralı
Beni hic anlamadim
Bana sen bir kez bile annem gibi yürekten ağlamadın
Bebegim demistim sana
bak yana yana sen hic orali olmadin
Kaderim sendin oysa
Ama verdigin bir tek sözü tutmadın
Beni sen saf mi sandin
O numaralarin hiç birini de tutmadım

Responses

  1. süper bişe yaaaaa çok beğendim ozan harikasın bu müzik gibi diğerleri ve bundan sonra çokaracağın müzeklerinde güzel olacağına inanıyorum tatlım seni çooooooooooook seviyorum bunu hiç unutma

  2. canim muhteşem birşey oha falan oldum seni seviyorum ı love you ozan

  3. diğer arkadaşlarıma katılıyorum muhteşemsin ozannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  4. seni çoooooooooooooook seviyorum ozan sen birtanesin


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

