Gönderen: Burak | 06/05/2009

Doğuş – Vur Vur Yüreğime


Doğuş – Vur Vur Yüreğime

Dinlemek ve Şarkı Sözünü Görmek İçin

“devamı”na Tıklayınız.

kayboldum var ile yok arasında
kırk bir aynanın parçasıyım
izin ver gideyim üzerime basmasınlar
yapma bunu bana yapma

oysaki sana ben ne kadar güvenmiştim
sevmek değildi fırtına
ben o fırtına da
ölümü bekler oldum

vur vur vur vur yüreğime
beter bitik bir halde
derinlerde bir yerde
nasılsa sende varsın.

senin de canın yanacak
kalbin acılarla dolsun
sürüm sürüm sürünürsen
belki huzur bulurum


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

