Gönderen: Burak | 02/05/2009

DeFiN – Kendimin Katili


DeFiN – Kendimin Katili

Dinlemek İçin “devamı”na Tıklayınız.

Defin – Kendimin Katili

Yanındayken sustuysam
Yanlışlarla yorduysam seni
Affet gecte olsa suskunluğuma sustum
Sensizliğime kustum herşeyi
Hergün söyledim yapamam dedim.
Onsuz olmaz dedim herkeze güldüm….
Üzüldüm onsuz yoksunuz dedim
Bir sana söyleyemedim sevdiğimi

Kenara koyduğum hayaller birer birer ölürken ben senin icin yaşıyorum.
Kendi kendimizi koyduk mezara defnettik
Ağladık,sırayla böyle olmasaydı dedik gitmeseydi sevgili kalmadı.
Hayat mayat ayrıldım ondan
Fakat hic cekmiyor,canım benim baska ten baska dudak
Nerdesin askım benim gitmesin böyle dedim.
Gel yanıma tut elimi bırakma beni..


Responses

  1. Çok Güzel bi Şarkı

  2. of çok güzel şarkı yhaa


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

