Gönderen: Burak | 14/04/2009

Yusuf Güney-Heder Oldum Aşkına Bilerek


Yusuf Güney-Heder Oldum Aşkına Bilerek🙂

Dinlemek İçin ”Devamı”na Tıklayınız

İllede uğruna ölmem mi gerek

Heder oldum aşkına bilerek

Kime özlem kimlere hasret

Sevemezsin yok sende yürek

————————–

İllede uğruna ölmem mi gerek

Heder oldum aşkına bilerek

Kime özlem kimlere hasret

Sevemezsin yok sende yürek

————————–

Çekip sebepsiz gidişlerin

Pişman olupta dönüp özürlerin

Senin bu tavrı hallerinle

Bende ne fikir kaldı nede cümle

Ya sen bitir ya ben bitireyim

Ya sen çek git ya ben mi gideyim

Aşk dediğin bir yerde bitiyor

Bitince acıtıyor

————————-

Yine çoştu gönül

Akıyor sensizliğin yakıyor

Sönmeden küllenmeden

Bir karar ver artık

Ya kal yada git

————————

İllede uğruna ölmem mi gerek

Heder oldum aşkına bilerek

Kime özlem kimlere hasret

Sevemezsin yok sende yürek

————————–

İllede uğruna ölmem mi gerek

Heder oldum aşkına bilerek

Kime özlem kimlere hasret

Sevemezsin yok sende yürek

————————–

Hala hergünüm gecemde

Seni anıyorum

Hala aynı heyecan aşkla

Sana koşuyorum

Varsa askına evrim işte o benim

————————-

İllede uğruna ölmem mi gerek

Heder oldum aşkına bilerek

Kime özlem kimlere hasret

Sevemezsin yok sende yürek


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

