Gönderen: Burak | 14/06/2010

Toygar Işıklı – Gönlüm Göçebe


Toygar Işıklı – Gönlüm Göçebe

Dinle – Şarkı Sözü – Video Klip – izle – indir

Gönlüm göçebe

Ayaklarım ona uyar

Çok sevmekten

Korkarım canım yanar

Bedenime saplanan

Hançeri çekip çıkarır gibi

Sıyrıldım korkularımdan

Onu ölüm gibi düşman sardım

Yalınayak dikenlere,taşlara basa basa yürüdüm

Bu yükü sırtımdan attım

Aşkın gürültüsüne sağır oldum yoruldum

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

