Gönderen: Burak | 30/04/2009

Barış Akarsu – Rüzgar


Barış Akarsu – Rüzgar

Dinlemek İçin “devamı”na Tıklayınız.

Penceremin perdesini 
Havalandıran rüzgar
Denizleri köpük köpük 
Dalgalandıran rüzgar

Gir içeri usul usul 
Beni bu dertten kurtar

Yabancısın buralara
Nerelerden geliyorsun
Otur dinlen başucuma
Belli ki çok yorulmuşsun

Bana esmeyi anlat
Bana sevmeyi anlat
Bana esmeyi anlat
Esip geçmeyi anlat

Anlat ki çözülsün dilim
Ben rüzgarım demeliyim
Rüzgarlığı anlat bana
Senin gibi esmeliyim
Responses

  1. harika bir şarkı

  2. harika bir şarkı birde barış akarsu söyleyince müthiş oluyo ((((allah mekanını cennet eylesin )))

  3. harika bir şarkı bide BARIŞ AKARSUyu özleyince daha bi güzel oluyor(Allah mekanını Cennet eylesin)

  4. ben çok seviyorum ama ne yazıkki doğum gününde öldü allah mekanını cennet eylesin

  5. Bu şArKıDa SöYlEyEn GiBi çOk dEğErLi…Bu ŞaRKı En aZ Bu kAdAr DeĞeRlİ BiR İnSaNa bEnDeN ELA GÖZLÜME GELSİN.SeN HeR ŞeYDeN DeĞeRlİsİn BİTANEM….

  6. CENNET gibi insansın mekanında senin gbi bir yer olsun CENNET YÜZLÜM


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

